Monday, 5 August 2013
SYAWAL 1434H
ASSALAMUALAIKUM..
Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas sehingga syawal 1434H...Terima kasih Ya ALLAH..Di kesempatan ini,aku mewakili pihak keluarga sama ada keluarga kecil mahupun keluarga besarku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat seluruh umat islam di seantero dunia..
Dalam pada keseronokkan kita menyambut SYAWAL,ingatlah dan luangkan sedikit masa untuk terus berdoa kepada SAUDARA kita yang sedang berjuang mempertahankan agama ALLAH S.W.T di sana...
ASSALAMUALAIKUM PRINCESS ACHIK....WELCOME TO THE REAL WORLD SAYANG..WELCOMING NUR AINA SYAZWINA..#nama kita terbalik dekat belakang je..:-)
Syawal 1434H ni juga keluarga besar sebelah abah akan sambut dengan kehadiran puteri kecil ni...ALHAMDULILLAH...ni anak kakak sepupu aku...aku memang rapat ngan ibu baby ni...dia la sahabat juga kakak bgi aku...jadi balik kampung raya ni si puteri ni la buah hati aku..ni kira cicit TOKWAN aku yang ke-9 dan cicit perempuan yang keempat....Mood raya yang tak sabar-sabar nak balik tengok baby..
Subscribe to:
Posts (Atom)

